DEVER aknakatted ja rulood
est eng
OstukorvOstukorv Ostukorv on tühi Ostukorvis on 0 toodet

Kuidas osta aknakate läbi interneti?

Kardinate e-pood on kiireim ja mugavaim viis hankida koju aknakatted. 
  1. Kõigepealt vali toodete kataloogist sobiv tootegrupp, olenevalt sellest, kas vajad näiteks ruloo-, püstlamell-, riba- vm kardinaid.
  2. Kindla toote kataloogist leiad valiku materjalinäidiseid. Nende hulgas orienteerumist hõlbustavad alamkategooriad lehe vasakul äärel. 
  3. Leidnud sobiva materjali ja väikese näidispildi avanud, avaneb materjalist suurem (osadel ka mitu) pilt(i) ning materjalikirjeldus.
  4. Lehe allosas leiad lingi "Soovin aknakatet sellest materjalist". Sellele klikkides avaneb lehe allosas ala, kus saad täpsustada soovitava aknakatte mõõte, lisasid (tõstenöörid, paelad, ...) jms. 
  5. Kui oled kõik andmed korrektselt täitnud, näitab lehe allosas toote hinda eurodes ja toote umbkaudset valmimise aega. 
  6. Lisa toode ostukorvi, kus saad üle kontrollida, kas sisestasid toote andmed õigesti ja muuta toodete kogust. 
  7. Vali sobiv transpordiviis. Kui soovid tootele ise meie kontorisse järele tulla, ei maksa see Sulle midagi. Kõikide võimaluste juures on toodud ka hinnad. 
  8. Enne tellimuse kinnitamist loe läbi ostutingimused ja kinnita, et nõustud nendega. Vajadusel saad lisada veel omapoolseid soove, küsimusi jms. 
  9. Sisesta tellija (ja saaja) andmed. Eriti tähelepanelik ole korrektse e-maili aadressi sisestamisel. Sellele saadame tellimuse kinnituse ja informatsiooni toodete valmimise kohta. 
  10. Viimasena kinnita tellimus. Nüüd saadame Su e-mailile tellimuse kinnituse. 

Kui miski jäi arusaamatuks või tekkis tellimuse vormistamisel probleeme, võta meiega julgelt ühendust. Võid helistada numbritel 6 719 220 või 58 050 858, saata e-mail aadressile dever@dever.ee või kasutada tagasisidevormi meie kontakti leheküljel.

Ostutingimused

Tellimuse tegemisega kinnitab klient, et käesolevad ostutingimused on tema jaoks arusaadavad ja ta on nendega nõustunud. 
Pildid on illustreeriva tähendusega, materjalinäidiste toonid võivad erineda tegelikust.

Tellimine

Dever OÜ koduleheküljelt tellimisel abistab ostuabi , milles on etapiliselt seletatud, kuidas ostu sooritada. Pärast ostu sooritamist laekub tellimus meie andmebaasi, klient saab sellekohase kinnituse enda poolt sisestatud e-posti aadressile. Hiljemalt 2 tööpäeva jooksul koostame kliendile arve, mille saadame samuti e-posti aadressile. Soovi korral võime arve saata ka tavapostiga või panna pakiga kaasa. Sel juhul palume vastav info kirjutada tellimisel lahtrisse "Soovid või küsimused".

Tellimuse eest tasumine 

Tellimuse eest on võimalik tasuda pangaülekandega esitatud ettemaksuarve alusel 50% või 100% ulatuses. Tellitud kauba eest tuleb tasuda Dever OÜ arveldusarvele. Osalise ettemaksu (50%) korral tuleb ülejäänud 50% tasuda kauba kättesaamisel. Tellimus jõustub pärast ettemaksu (50% või 100%) tasumist. Ettemaksu tasumise tähtaeg on 5 päeva. Kui tähtaja möödudes pole ettemaks tasutud, tühistame tellimuse. Kui mingil põhjusel pole võimalik tähtajaks makset sooritada, palume saata e-mail aadressile dever@dever.ee või helistada +372 58 050 858, +372 6 719 220.

Tarneaeg

Tellimisel kuvatakse iga toote juures selle valmimise umbkaudne aeg. Laos olevast materjalist hakkame tooteid valmistama kohe pärast ettemaksu laekumist. Tellimist vajavate materjalide puhul lisandub meie lattu jõudmise aeg kuni 2 nädalat. Juhul, kui materjalide jõudmine lattu meist olenemata põhjustel viibib, anname sellest koheselt teada. Sel juhul saate valida, kas ootate toodete valmimise ära või tühistate tellimuse ja me kanname raha hiljemalt 5 tööpäeva jooksul tagasi.

Toodete kohaletoimetamine

Toodete kohaletoimetamiseks saab tellija valida endale sobiva variandi:

  • pärast toodete valmimise kohta teate saamist tulla ise järele meie kontorisse Türi 6a

  • tellida kaup kullerfirma kaudu sobivale aadressile. Eesti-siseselt toimetab pakid kätte Eesti Posti ELS kuller. Välismaale tellides anname tarneinfo e-posti teel

Toodete tagastamine

Pretensiooni korral võtame kliendiga ühendust hiljemalt 5 tööpäeva jooksul pretensiooni meieni jõudmisest. Kui toode ei sobi meiepoolse vea tõttu (ei vasta tellitule, on valmistamisvigadega vms), maksame kauba hinna hiljemalt 15 tööpäeva jooksul tagasi. Saatmiskulusid tagasi ei maksta. 

Garantiitingimused

Toodetele kehtib garantii 1 aasta, eritingimustel ja kokkuleppel 2 aastat. Garantii katab konstruktsiooni-, tootmis- ja materjalivigade ning nende vigade tõttu seadmele põhjustatud defektide parandamis- või asendamiskulud. Garantii alla ei kuulu vead, mis on tekitatud kliendipoolse hooletuse või toote valesti käsitsemise, kõrvaliste isikute poolt sooritatud remondi või vääramatute jõudude sekkumise tagajärjel. Kui toote remontimine osutub võimatuks või selle tootmine on lõpetatud, on meil õigus kliendi nõusolekul toode samaväärse või paremaga asendada. Garantii aluseks on kauba müügiarve.